2018. április 12., csütörtök

Tollasminta különböző háttérrel



Mindig izgat melyik minta mit mutat ha egymással kombináljuk.
Úgy gondoltam kipróbálom milyen a tollasminta , más és más háttértűzéssel.
Mivel ez csak egy próba , így kis méretben készítettem amit lefűzhetek a mintagyűjteményembe.

A fedlaphoz szabtam egy 30 cm x 35 cm nagyságú  kék színű ,fényes kevertszálas anyagot elkészítettem a

foltszendvicset, majd átlósan beletűztem a tollasmintát, ez egy szabadon tűzött minta ,  Vöröseslila színű 40-es Tridália cérnát használtam felsőszálnak, 

és 120-as poliészter cérnát alsószálnak.


Ezután  1.5" széles négyzetrácsot rajzoltam a minta köré Frixion tollal,
majd megtűztem a négyzetrácsot az anyaggal megegyező színű 40 -es poliészter cérnával.


                                Végül egyszerű vonalas tűzéssel kitöltöttem a négyzetrácsot.
                                   Az eredmény nagyon jó lett, kb 150 gr-os flízt használtam,
                                             így a tollasminta erősen trapuntó hatású lett


A következő foltszendvicsre ismét egy hasonló formájú szabadon tűzött tollasmintát tűztem,
majd 60 fokos háromszögeket rajzoltam köré


A háromszögekbe Katedrál mintát tűztem.

Az eredmény magáért beszél. Egyszerűen imádom
Ezzel a mintával akár egy szép táskát is készíthetnék,
de még biztosan lesz néhány ötletem hogy hol és hogyan használjam ezt a kombinációt.

                                                                                         Boldog öltögetést!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése