2016. november 17., csütörtök

Napnyugta (Sunset) Bargello Quilt


Pár hete elkészült az első Napnyugta című bargello faliképem. Az olyan jól sikerült hogy két családtagom is beleszeretett. Egyik az édesapám és a másik a legjobb barátnőm, akivel olyanok vagyunk mint két nővér, így családtagként tekintek rá.. Bár általában csak egyszer varrom meg ugyanazzal a színvilággal a mintáim. De most két egyforma darab kell, hogy mindkettőjüknek örömet szerezzek.
  Így ma nekiláttam a következő falikép elkészítésének.
Néhány lépésben bemutatom hogy hogyan is készült.

A napnyugta színeiből ( narancs, vörös, vöröses lila , és kék) választottam színárnyalatokat. Összesen 7 különböző színnel dolgoztam. Mindegyik színből 2 db csíkot szabtam.

Ezután  kettesével , a csíkvarrás szabályai szerint összetűztem a kétszer 7 textil csíkot.
                             

Majd színt színre fordítva a két csíksor egymás alá tűztem.
Következő lépés hogy a vizes ruhán át legőzölt csíksor hengerré varrjuk. Színnel befele hajtsuk a csíksor alsó szélét a felsőre , ( az alsó világoskék színűt a fölső narancssárga színre fektetjük ) összegombostűzzük majd letűzzük.

Ezzel el is készült a henger. A következő képen jól látható a textil cső.


A hengert felszabjuk a mintarajz szerinti méretű és mennyiségű csíkokra. Majd a megfelelő színnél felbontjuk a két csík közötti varratot .
Egymás mellé tesszük az így előkészített csíkokat a mintarajznak megfelelő sorrendben, majd összetűzzük őket. Ezzel el is készült a bargello rész már csak keretezni kell.

A kerethez fekete pamutvászon anyagot használtam, 45 fokos sarkokkal , képkeret szélt készítettem.
Hogy hogyan is készült megtalálod  Itt a tutorialnál


Kész a fedlap , már csak tűzésre vár.


                                                          Boldog Öltögetést!








1 megjegyzés: